ai2.......ary nyh......lamanyew x tulis blog...windu l aplak kan2.....
huhuhuhuhu...
haha sdh la... :'( .....haha kan cma nk bgtau haha syg sngt dkt dya...tp...hurmmmm...tp haha ttp bsyukur sbb dpt knal dgn dia....haha bersyukur sngt tau dak...haha..harap satu ary haha bersatu dgn dia...hah syg dia...............bg haha tak de yang pahit bsama dgn dia...tp haha..kecewa dgn dia ckit...sbb haha nmpk dia maen chat and wqall dgn 0wg laen......
tp haha ttp syg dia..klu seandainya haha x de jodoh dgn dia..haha hrap dia akn dpt pmpan yg lbh baek..........
tp spew yg x impikan bersama si dia kan2.......haha..nk ckp haha syg dia... :)
haha x harap apa2 daripada dia...tp haha hrap kejujuran dr haty dia.......haha windu dia yang dulu..haha windu..... :).......
2 jew kut utk kli nyh..babai *_+.....
Sunday, March 4, 2012
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

0 comments:
Post a Comment